fridanordqvist

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

3/10-13

Av frida nordqvist - 3 oktober 2013 13:59

Idag är det en trött Frida som totalt glömt bort sin blogg som skriver, och har knappt nått att skriva om heller

Kan iallafall berätta att jag i söndags åkte till Norrköping med klassen för basmaskinkörning och terränghjulingkort.

Började med en 5h lång tågresa med byte i stockholm.

När vi väl kom fram fick vi veta vart vi skulle bo, jag hamnade med Hanna E, vi fick bädda o så, sen samlades vi i matsalen eller vad jag ska kalla det för information om regler och vad vi skulle göra osv.


På måndagen blev det först fyrhjulingskörning, sen teori och traktor, vi skulle backa med vagn och massa grejer, och sen fyrhjuling igen, köra terräng, prova lasta på en fyrhjuling på släpvagn och mycket mer!

På tisdagen blev det mer traktor, lyfta pallar och köra med dom blev det då, och sen hade vi teoriprov, där jag fick 30 av 30 rätt   

 


 

Dag 25, något jag är beroende av.

Musik, speciellt Sabatons Carolus rex

 

Dag 26, vem jag smsar när jag är nere

Kan va lite olika, beror på vad det handlar om


Dag 27, saker jag vill ändra med mitt utseende

Småsaker här o där 


Dag 28, en av mina favoritbilder som jag själv tagit

Har flera jag tycker om, men lägger upp två av dom, en tagen med canon eos 1100D och den andra med min dåvarande mobil, Sony Ericsson C901

   


Dag 29, hur min kontakt till familjen är

Den är väl helt okej


Dag 30, en låt jag gillar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nordqvist - 4 oktober 2013 17:57

Vanlig men ändå ovanlig dag idag, började med att kliva upp som vanligt och ta bussen in till stan, sen vänta på Emma som jag fick åka med in till Njurunda, då vi skulle vara ute hos Hanna lärare på våran profildag, vilket inte är så ovanligt, men de...

Av frida nordqvist - 24 september 2013 12:53

Riktigt bra på dehär med o uppdatera alltså!Aja, har hänt litegrann sen sist, blandannat varit i Stöde då hanna fyllde år, börjat på ett ''projekt'' jag ska ge bort i julklapp, m.m, o så kom Elin till mig i söndags o sov hos mig. Inget sådär jättes...

Av frida nordqvist - 18 september 2013 09:02


Bra tag sen jag bloggade nu, men har inte haft tid riktigt, o det händer ändå inte så mycket nu så spelar ingen roll riktigt. Märks iallafall att det börjar bli riktig höst nu, löv överallt, grått o regnigt osv, inte så kul väder, menmen, nångång s...

Av frida nordqvist - 13 september 2013 19:40


Lika bra uppdatering som alltid känner jag..Har iofs inte hänt så mycket, i onsdags började jag praktiken på stångå kvarn i njurunda, så har sovit hos André i sörberge från o med i onsdags tills idag, för o få lite sovmorgon, förutom det så hare väl ...

Av frida nordqvist - 10 september 2013 21:14


har inte hänt nånting alls idag, bara varit hemma o inte gjort nånting alls, så gör bara dag 11, så kanske det kommer bättre uppdatering imorrn om jag har tillgång till dator/kommer ihåg, annars blire väl nån annan dag..xd     Dag 11, någonsta...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards