fridanordqvist

Alla inlägg under december 2011

Av frida nordqvist - 30 december 2011 23:34

   


Så blev alltså mina nyårsnaglar c:

o lite i förväg, men gott nytt år på er! <:

Av frida nordqvist - 30 december 2011 22:34

idag har det inte hänt nånting alls, inget värt o skriva om iaf xd

men tänkte lägga in bilder på de lilla jag fick med mig hem i förrgår då jag o hanna va på birsta c:

en skjorta från carlings som inte ser ut som på bilden jag hittade, men ungefär likadan, en BH från hm och mariogodis från rocks xd

         


Imorrn äre ju nyår, så då ska jag vara med karina o christoffer hemma hos christoffer med massa folk o så, kommer säkert bli awesome :D

o kommer nog inte uppdatera då heller, men aja xd

Av frida nordqvist - 28 december 2011 18:12

Har inte bloggat på ett tag nu, men först var det julafton o så, så då orkade jag inte, sen fick vi strömavbrott , så kunde inte uppdatera då heller, o så igår  åkte jag till hanna, o vi gick först på birsta o handlade upp våra julklappspengar, åt på tacobar, o sen så drog vi till bion o såg på The girl with the dragon tattoo, bra film (y)

sen när vi kom hem till hanna orkade jag inte uppdatera (x

Idag har vi inte gjort så mkt, åt nyss pizza som vi beställde hem xd


O så bara för att jag kan, mina julklappar i år:


Påslakanset 2st, ett med angry birds

Pengar

Presentkort

Handmålad glaskula

2st USBer

Böcker

Duschgrejer från bodyshop

Asvarm pläd


Tror de va allt, kommer inte på nå mer iaf (x

 


Har bara bild på en av julklapparna, men aja xd


Imorrn ska man till kusinvitamin o fira han, han fyller 7 c:

Sen har jag inte så mkt mer o skriva, så..

hejdå :>

Av frida nordqvist - 24 december 2011 00:24

Dagens naglar blev helt enkelt julnaglar c:

  


God Jul! c:

Av frida nordqvist - 23 december 2011 20:12

Idag vart det birsta iallafall, träffade massa folk där också c:

köpte inte så mkt, en ring, två nagellack o en julklapp till Karina :>

Såg en som gick runt med en morphsuit också, han va lite wierd xd  

            

 för er som inte vet så är dedär en morphsuit xd (klicka på bilden så blir den större)


Nu ska jag måla naglarna tills imorrn, får se vad det blir den här gången (x

Vet inte om jag kommer blogga nått imorrn eller inte, men god jul! c:

Av frida nordqvist - 22 december 2011 19:26

Vart inge birsta idag, Emy fick reda på idag att hon hade avslutning med fackeltåg o så, så hon hann inte, men ska kanske gå imorrn ist

Istället så har jag städat o pyntat klart rummet, tagit lite kort på random saker, vart väl inte så jättebra, men ändå xD

           

Av frida nordqvist - 22 december 2011 03:08

Bloggade inget igår, men orkade inte xd

Fick jullov igår, o sen var man på ungdomarnas julfest på folkan med Lina o Therese c:

de va först julbord, o sen olika lekar, limbo bland annat, gick väl lite sådär med det men a xd

fick inte lägga upp bilderna på lina o therese, men själv såg man ut såhär

 

Idag har jag o mamma gjort julgodis o knäck, blev inge i måndags, orkade inte då (x
Sen när pappa kom hem åt vi, o sen åkte vi till kusinerna för o lämna julklappar c:
Kom hem vid nio kanske, o då hoppade man in i duschen, o sen städade jag lite, ska städa klart imorrn när jag kommer hem från birsta, ska dit med Emy :>
Känns inte som att det är julafton på lördag heller, menmen..

Nu har jag inte så mkt mer o skriva, så hejjs C:

Av frida nordqvist - 19 december 2011 14:53

Näst sista skoldagen idag, hände inte mkt, körde jeopardy på matten, musik-quiz på musiken, gjorde nå äppelgrejs med vaniljsås på HKn, o efter det slutade vi eftersom vi slapp engelskan 8)

Så skönt att det bara är imorrn kvar, o sen är det lov :D

o så har vi bara mentor och vollyboll imorrn också 8D


Nu ska jag ner o göra knäck tror jag, så vi hörs väl

 

                                                                  halvgammal arkivbild

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards