fridanordqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av frida nordqvist - 28 februari 2012 21:50

var studiedag idag, vaknade vid halv tre, sen har jag inte gjort så mkt 

hittade min gamla VHS, stoppade i en video som det inte stog nått på, det var ett gammalt inspelat bolibompa, med nalle puh, björnes magasin, baltazar osv. Hittade en gammal Pingu och en paddington-film också, nostalgi

 

Av frida nordqvist - 28 februari 2012 15:33

 

körde på watermarble denhär ggn, vart lite sådär, men skit samma xd  

Av frida nordqvist - 26 februari 2012 15:12

Va överraskningsfest för karina igår, började med att karina, jag, christoffer och andre va på himlabadet ett tag, innan vi åkte till Canton och åt, albina kom dit då också.

Vi satt där ett tag innan vi åkte hem till andré och spelade nå spel och så, skoj vare iaf c:

Karina, albina och christoffer åkte hem vid 11 nångång tror jag, men jag o josefin vart kvar ett tag till, andre skjutsade hem mig så jag kom hem vid kvart, 20 över 2 nångång.

Vart inte mkt bilder, men lägger ut dom jag har iaf :>

                     



Nu ska jag dra iväg på träning, så hejjs c:  

Av frida nordqvist - 24 februari 2012 18:56

uppdaterade inget igår, fast iofs inte så ovanligt att jag inte gör det

Men va iaf på hockey med Lina igår, Timrå-Linköping, fick biljetter av skolan så c:

tror vi skulle få biljetter till nästa hemmamatch också, men inte säker, så får väl se hur de blir med det xd


Idag va jag på birsta en snabbis också, o träffade emma på busshållplatsen när jag skulle hem :D

de va skoj, inte träffat henne på ett tag nu


Nu har jag inte mkt mer o skriva, får se när jag uppdaterar nästa gång (x

 

Av frida nordqvist - 22 februari 2012 21:34

Idag efter skolan drog jag till stan med Therese, o Josefin följde med ett tag också, vi gick på donken o åt glass, sen gick vi till hemköp o köpte mera glass, tjockisarna här jao xd

När josefin dragit hem till simon gick jag o therese runt lite till, innan vi gick till donken igen o träffade nån människa i typ 10minuter innan han va tvungen att dra.

Sen är therese så duktig att hon tappar sina solglasögon i toaletten också, efter att hon kissat xd


Hände inte så mkt mer, gick på hemköp igen o köpte energidryck innan vi gick till bussen o åkte hem

Har inge mer o skriva, men uppdaterar väl igen nångång i framtiden (x

 

Av frida nordqvist - 20 februari 2012 18:46

Bloggade inget i helgen, glömde bort det helt xd

men va iaf hos hanna hela helgen, såg på film, lekte med elsa, planerade lite saker o så c:


Idag har det inte hänt nå mkt, skola som vanligt, o när jag kom hem så hade mina skor kommit, så åkte tillbaka till söråker o hämtade ut dom :D

   


Sen har jag nyss sökt sommarjobb inom timrå kommun också, ska leta mer ställen att söka på också, så får man hoppas på att man får nått jobb i sommar (x

Av frida nordqvist - 20 februari 2012 18:20

vart nyan-cat naglar den här gången, lite skeva katter, menmen xd  

Av frida nordqvist - 13 februari 2012 21:57

Idag har det inte hänt nå mycket alls, har varit hemma o sovit medans alla andra var på friluftsdag xd

kommer nog bara bli hemma o sova imorrn också eftersom vi har studiedag då, om jag inte hittar nån o vara med (x

kanske ställer mig o bakar nå kul eller så också, får väl se vad som händer

har inget mer o skriva, händer ju ingenting mitt ute i skogen så.. xd

halvgammal bild på mig o therese sen skolfotograferingen c:  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards