fridanordqvist

Alla inlägg under september 2011

Av frida nordqvist - 28 september 2011 17:59

Snabb uppdatering innan jag ska plugga SO tills imorrn, har prov på första världskriget, o jag kan typ bara en enda grej av de vi ska kunna, känns bra.. så idag blire bara pluggapluggaplugga..


I helgen var jag ju då med Elin fre-lör, hon låg hemma här o sov medans jag va på match, blev 1-1 btw, o sen dampade vi runt lite som vanligt innan vi packade ihop våra saker o väntade på elins mamma, jag fick skjuts av dom till hsand, o där blev jag hämtad av min mosters man o åkte till solumshamn o va med Emma :D


aja, nu ska jag plugga så jag kan liiiite mer imorrn iaf xd

Av frida nordqvist - 24 september 2011 00:09

Sitter i sängen med elin just nu, hon spelar nått spel och jag blev nyss klar med SOn, 17 frågor om hitler..-.-'

Idag mötte jag iaf upp elin i stan o så gick vi runt där ett litet tag innan vi åkte till birsta, köpte en ny väska, ringar, en nyckelring, o lite annat

Orkade inte ta kort på allt, men ringarna och nyckelringen kan jag lägga in bilder på iaf xd

         

Imorrn blire match mot  Essvik, spelar vi som vi gjorde mot matfors så vinner vi :D

rfg

Av frida nordqvist - 19 september 2011 17:05

Har inte uppdaterat på ett bra tag nu, men så äre när man inte har nått o skriva om xd

I lördags var det iaf match mot matfors, o vi vann med 4-1 :D Egentligen skulle Emma komma hit i fredags, men hon blev sjuk..men får helt enkelt ses en annan gång då xd

Idag har det inte hänt så mkt, bara skola hela dagen, o regn, o så måste jag träna på franskaglosorna också..


Aja, på fredag kanskeee elin kommer hit, vet inte om hon får än eller inte, men hoppas på det iaf 8D

     bjuder på en gammal bild på mig och elin också (x

.

Av frida nordqvist - 5 september 2011 18:26

Ska uppdatera nu bara för att folk tjatar xd

Har egentligen inte så mkt att skriva om, men hade iaf två matcher i helgen som jag var med på, en med damerna och en med vårat lag (y

Idag vare ju skola, började med riktiga lektioner idag, fick nytt schema igen också, fick ett i fredags, men svante delade ut nya idag, fattar inte riktigt varför då han sa att vi skulle få nya imorrn igen, menmen..


Senså har Therese skaffat blogg igen, men inte börjat skriva än pga att hon vill fixa designen o de först, o Lina var duktig hon också o fixade en blogg igen (y


Har inge mer o skriva direkt, men nu har jag uppdaterat iaf så nu får ni va nöjda (x

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards