fridanordqvist

Alla inlägg under maj 2011

Av frida nordqvist - 25 maj 2011 19:06

Igår så vare DM i fotboll på westhagen, o de gick ju ganska bra, vi kom trea 8]

va lite jobbigt att jag knappt kunde andas pga den jävla förkylningen bara, men vafan, skit samma xd

Sen åkte jag direkt till hanna o sov där, eftersom vi skulle till nordvik idag eftersom de va öppet hus där. Vi fick guidad rundtur o sånt, stort vare där också  

De va massa djur, bland annat wallaby's, en sorts känguru som dom har där varje vinter, o dom är från junsele djurpark. Fett söta iaf. var ju massa andra djur där också, men orkar inte skriva alla xd


 

 

 

Tänkte inte på o knäppa kort, men nåra blev de ju iaf.

De va ju kosläpp där också, men de fick jag ingen bild på, så de får väl bli en googlebild då (x

  

Av frida nordqvist - 20 maj 2011 22:04

glömde uppdatera igår när jag kom hem xd

men jaja, filmen var bra iaf, fast dom andra var ändå bättre, orkar inte skriva nått om den, ni får gå o se den om ni vill veta (x


Jaja, idag var man på birsta med therese, lyckades som vanligt att göra av med alla pengar xd

köpte örhängen, bh, topp, linne o mat + att jag ska ge pengar till hanna som jag är skyldig henne sen bion + biteline

                    

hittade ingen bild på linnet så.. jaja


Justja, i onsdags så skulle vi 'protestera' mot en lärare vi har klagat på i ett helt år nu, så hela klassen skulle skolka svenskan. Läraren fick damp o gick runt hela skolan typ o letade alla o tog in dom på lektion,  så nästan hela klassen var ju där ändå, för att dom hade varit kvar på skolan. Det var bara jag, cha, lina o nåra till som hade gått ner till söråker.

Våran mentor vart inte sur heller, han skrattde åt det efter att tag, o sa att han förstog oss eftersom vi har klagat på han i ett år nu utan resultat.


Nu ska jag ta o försöka sova, sjukt trött, o så har man match imorrn, så måste ju vara pigg tills dess.  Gnatt [:

Av frida nordqvist - 18 maj 2011 17:34

Sitter på biteline med hanna nu och äter medans vi väntar på att bion ska börja.Pirates of the caribbean 8]Fast snart dör batteriet på mobilen så skriver mer när jag kommer hem eller nått <:

.

Av frida nordqvist - 9 maj 2011 22:36

Sitter här o lyssnar på musik nu, ska snart gå o lägga mig o försöka somna, så de inte blir som igår/idag då jag somnade halv fyra typ.

Jaja, idag var de varmt som fan iaf, o de ska man inte klaga över (;

vi hade hål i 3 o en halv timme också, så jag o therese typ satt på en gungbräda, spelade basket, fotboll, drygade med små sexor o massa annat, ganska kul ändå xd

mer sånna hål tack! 


sen när jag kom hem gjorde jag inte så mkt, det blev middag från vilmagrillen idag iaf xd

vid sju nånting gick jag ut o gick ett tag medans jag pratade med elin, ganska kul det också <:

jaja, ointressant inlägg, men nu tror jag att jag ska försöka sova, så godnatt :]

 

Av frida nordqvist - 6 maj 2011 21:09

Idag har man varit med johanna, vi var först på stan o kollade på hårförlägning åt henne, sen träffade vi therese en snabbis innan vi tog bussen till  johanna.

Där gjorde vi inte så mkt, satt vid datan, pratade o petade på hennes hamster xd

Nu sitter jag o lyssnar på musik, äter skittles o chattar med folk 8]


Imorrn blir det dop i sundsvall tror jag det var

kusinbarn nr. 3 (liam) som döps :]

 

Av frida nordqvist - 2 maj 2011 22:12

  

Det här ser man om man kollar ut genom fönstret nu .. -.-'

trodde det var påväg o bli sommar, men nejdå, då ska det snöa ..

och jag vet, inga bra bilder, men tog dom med mobilen, o den ena med blixt, men orkar inte ta några bättre nu

och JA, staketet är trasigt, men det blev så i vintras av snön, och det ska ändå bytas ut, så ingen ide o laga

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards