fridanordqvist

Alla inlägg under februari 2011

Av frida nordqvist - 28 februari 2011 22:14

Idag efter skolan drog man hem till johanna (http://nanniis.blogg.se/) och var med hon och therese. Vi spelade nå skräckspel, dampade lite och lärde oss fiska hamster på bästa sätt

roligt hade vi iaf, borde göras om :D

Av frida nordqvist - 25 februari 2011 15:31

sovmorgon till halv nio idag, som varje fredag. Sen vart det so, fick tillbaka uppsatsen och bokrecensionen, är nöjd med resultaten (:

Sen vart det svenska, och lektionen började med att niklas sa åt oss att ställa oss upp och skjuta in stolarna, sen pekade han på dominic och sa typ 'du leder!' innan han startade Skaka rumpa - sean banan på spotify och sa åt dominic att gå runt i klassrummet och dansa, sen skulle alla gå på led bakom han och göra alla rörelser han gjorde. Ganska kul faktiskt (x

sen vart det att jobba på som vanligt, men de va typ ingen som gjorde det, så tillslut startade han projektorn och så fick dominic starta nått videoklipp på youtube som vi såg på. Sen startade han nån låt igen, o så fick vi 'dansa' ut ur klassrummet.

Sen efter skolan skulle jag kanske vara med johanna, men hon fick inte, så nu hoppas jag på att jag kan vara med hanna i helgen :]

Av frida nordqvist - 24 februari 2011 19:48

skrev inget igår som jag tänkte, men jaja

Igår var jag iallafall på birsta med johanna (http://nanniis.blogg.se/) och therese, men innan vi åkte dit åt vi pizza i sörberge.

  

Sen gick vi runt på birsta ett tag innan vi drog till navet och satt där ett tag tills johannas buss kom, våran (min o thereses) buss kom typ samtidigt.

När vi åkte hem var vi omringade av typ.. japaner eller nått, som hade glott ut oss inne i vänthallen pga att vi satt och asgarvade åt låtar som vi spelade för alla där inne typ.

Sen idag så var ungdomsmottagningen på skolan och berättade om preventivmedel och massa sånt, sen fick man ta ett kondomkörkort om man ville, och innan man gick fick man kondomer och en tidning.

På lunchen satt jag med cha, fanny, judith och chaim och garvade åt massa, kommer inte ihåg hälften ens, men en sak kommer jag ihåg iaf


Cha: Kan man bli gravid om man blir tagen i röven?

Fanny: JA!, då föder man skitungar! :D


Sen efter skolan var det konfa, gjorde typ ingenting som vanligt, men fick iaf sluta en halvtimme tidigare. Fast fick sitta och vänta på pappa i ca 45 minuter innan han kom och hämtade mig.

~

Av frida nordqvist - 22 februari 2011 17:40

har inte bloggat på ett bra tag nu märkte jag, men har inte haft nått o skriva om heller.

Idag var det inget speciellt, inte på skolan och inte när jag kom hem.

Men lite tur hade jag iaf när vi hade slutat, vi slutar halv 2 på tisdagar, och då brukar bussen ha gått redan, så jag gick ganska så sakta ner mot busshållplatsen och pratade i telefon med johanna (http://nanniis.blogg.se/), sen när jag är ungefär halvvägs ner ser jag bussen, men ser ingen som ska kliva på så jag tror att den ska åka förbi. Sen stannar den för jonas stog tydligen där nere, så då blev det till att springa ner för en stor jävla snöhög för att hinna med.


Sen när jag väl var hemma startade jag datan, smsade med folk ett tag innan jag somnade. Vaknade inte förrns vi skulle äta, så nu lär jag väl inte kunna sova ikväll heller. Så nån som brukar vara vaken länge får gärna vara social med mig på msn, frida_love_fotball@hotmail.com :] och mobba inte min msn-address, den är gammal, men jag orkar inte göra nån ny.

  

Av frida nordqvist - 12 februari 2011 20:40

Idag har vi inte gjort nå mycket, sovit, ritat o datan. Var ute en timme ungefär också, var väldigt mycket snö på vissa ställen också märkte vi (x


bjuder på några bilder också (x   jag och elin 8]

  

Av frida nordqvist - 11 februari 2011 19:29

nu är Elin här iaf :'D

vi gick runt på stan i typ.. en halvtimme innan vi åkte till birsta. Sen när man var på birsta träffade man Emma (http://thenexttopblogg.blogg.se/) 8]

vi åkte hem runt 5 typ, sprang in på ica o köpte energidryck (x

nu gör vi typ ingenting, men vi lär väl hitta på nånting snart :]

skriver väl mer nångång när jag orkar (x

.

Av frida nordqvist - 9 februari 2011 22:38

ksdjthrgskzeresrig hsäergskdjnrgsd ghae

:D

Av frida nordqvist - 9 februari 2011 18:13

Hade en jätterolig skoldag idag, eller inte..

började med att vi skulle ner till folkan och kolla på nån film i 2 o en halv timme, efter typ 10 minuter började man kolla på klockan och undra när den var slut.

Tur man satt med sara o sofia iaf, så man kunde prata med dom, jag o sofia satt typ o skrattade åt ingenting halva filmen (x

Filmen var iaf The Insider, rekommenderas inte (;

  

efter filmen så var det lunch, sen 3 lektioner innan vi slutade.

Vi slapp iaf engelskaprovet idag, en sak som var bra med filmen iallafall.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards