fridanordqvist

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

9/9-13

Av frida nordqvist - 9 september 2013 19:53

Snabbt inlägg medans jag sitter och väntar på att pojken ska komma hit igen, så vi kan fortsätta tjocka i oss allt vi började äta igår, o kanske se nån film eller så.

idag har inte heller hänt så mkt, va på skolan, men ska egentligen ha praktik hela veckan, inte fått nån än så fick gå hem igen, hamnade hemma hos hanna ett tag istället innan jag gick och åt lunch med elin på kebabcity.

Efter det tog jag bussen till timrå o gick in på gymnasiet där för o va med pontus medans jag väntade på att Kerttu skulle sluta, o sen gick vi hem till han, va där ett tag innan pappa hämtade upp mig.

Hem o åt, va ute med Ester ett tag, tog ut mattan ur mitt rum som hon varit så snäll så med o använt som toalett..


 

Världens finaste pojke



 

Dag 10, 5 saker andra (kanske) inte vet om dig.

 

Jag...

  • ..bryr mig inte alls om jag går i arbetskläder eller liknande på stan, folk får stirra om dom vill
  • ..föddes blond, men det blev brunt sen, så mitt hår är naturligt brunt
  • ..är helt värdelös på såna här listor
  • ..bryr mig inte om ålder på folk, bara dom är schyssta
  • ..har nästan alltid stökigt rum
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nordqvist - 4 oktober 2013 17:57

Vanlig men ändå ovanlig dag idag, började med att kliva upp som vanligt och ta bussen in till stan, sen vänta på Emma som jag fick åka med in till Njurunda, då vi skulle vara ute hos Hanna lärare på våran profildag, vilket inte är så ovanligt, men de...

Av frida nordqvist - 3 oktober 2013 13:59

Idag är det en trött Frida som totalt glömt bort sin blogg som skriver, och har knappt nått att skriva om heller Kan iallafall berätta att jag i söndags åkte till Norrköping med klassen för basmaskinkörning och terränghjulingkort. Började med en ...

Av frida nordqvist - 24 september 2013 12:53

Riktigt bra på dehär med o uppdatera alltså!Aja, har hänt litegrann sen sist, blandannat varit i Stöde då hanna fyllde år, börjat på ett ''projekt'' jag ska ge bort i julklapp, m.m, o så kom Elin till mig i söndags o sov hos mig. Inget sådär jättes...

Av frida nordqvist - 18 september 2013 09:02


Bra tag sen jag bloggade nu, men har inte haft tid riktigt, o det händer ändå inte så mycket nu så spelar ingen roll riktigt. Märks iallafall att det börjar bli riktig höst nu, löv överallt, grått o regnigt osv, inte så kul väder, menmen, nångång s...

Av frida nordqvist - 13 september 2013 19:40


Lika bra uppdatering som alltid känner jag..Har iofs inte hänt så mycket, i onsdags började jag praktiken på stångå kvarn i njurunda, så har sovit hos André i sörberge från o med i onsdags tills idag, för o få lite sovmorgon, förutom det så hare väl ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards