fridanordqvist

Direktlänk till inlägg 4 september 2013

4/9-13

Av frida nordqvist - 4 september 2013 19:47

Missade att blogga igår, vilket nog inte förvånar nån, menmen..nu är jag här igen

Igår var det praktik, är på Palms jordbrukstjänst, ett jordbruk i Maj utanför Njurunda, som har köttdjur.

Är inte så mycket o göra där än då djuren är ute fortfarande, men kul var det ändå! 

Vi fick tvätta lagårdsväggen inne där djuren står, kanske inte det roligaste man kan göra, men är på praktiken med en annan från klassen, och då är det mycket roligare, o Oscar, bonden, är ganska rolig han å.

Åkte o kollade på en mjölkrobot på en mjölkgård i närheten, en sån som kossorna går in i själv, ganska intressant o se hur de funkar egentligen, även fast man inte kan tro det

Massa söta kalvar fanns det där å!

                                            

O eftersom jag missade 30dagarsgrejen igår gör jag väl två idag då!

 

Dag 5, mina största misstag

Oj..um.. misstag har jag väl gjort, precis som alla, men kommer inte på nått riktigt stort misstag, men dom kommer väl dom å


Dag 6, Min favoritplats

En till svår fråga.. solumshamn är nog en av dom iallafall, men jag vet inte riktigt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nordqvist - 4 oktober 2013 17:57

Vanlig men ändå ovanlig dag idag, började med att kliva upp som vanligt och ta bussen in till stan, sen vänta på Emma som jag fick åka med in till Njurunda, då vi skulle vara ute hos Hanna lärare på våran profildag, vilket inte är så ovanligt, men de...

Av frida nordqvist - 3 oktober 2013 13:59

Idag är det en trött Frida som totalt glömt bort sin blogg som skriver, och har knappt nått att skriva om heller Kan iallafall berätta att jag i söndags åkte till Norrköping med klassen för basmaskinkörning och terränghjulingkort. Började med en ...

Av frida nordqvist - 24 september 2013 12:53

Riktigt bra på dehär med o uppdatera alltså!Aja, har hänt litegrann sen sist, blandannat varit i Stöde då hanna fyllde år, börjat på ett ''projekt'' jag ska ge bort i julklapp, m.m, o så kom Elin till mig i söndags o sov hos mig. Inget sådär jättes...

Av frida nordqvist - 18 september 2013 09:02


Bra tag sen jag bloggade nu, men har inte haft tid riktigt, o det händer ändå inte så mycket nu så spelar ingen roll riktigt. Märks iallafall att det börjar bli riktig höst nu, löv överallt, grått o regnigt osv, inte så kul väder, menmen, nångång s...

Av frida nordqvist - 13 september 2013 19:40


Lika bra uppdatering som alltid känner jag..Har iofs inte hänt så mycket, i onsdags började jag praktiken på stångå kvarn i njurunda, så har sovit hos André i sörberge från o med i onsdags tills idag, för o få lite sovmorgon, förutom det så hare väl ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards