fridanordqvist

Alla inlägg under juni 2011

.

Av frida nordqvist - 28 juni 2011 21:32

sitter i sängen nu o har nyss duschat efter att först varit på träning o sen badat med lina o vilma (y

har typ inget o skriva, men över midsommar var jag i sollefteå med elin i fyra dagar :'D

vi gjorde väl egentligen inte så mkt, men kul vare 8]

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, blir väl att sitta framför datan som alltid.

Imorrn blir det iaf himlabadet med karina och kanske nån moa, vet inte vem det är, men de lär jag ju få reda på xd


Justja, har ju klippt mig också för dom som har missat det, tror inte nån har det men jaja xd

 så ser det ut iaf (x

Nu har jag inget att skriva om, så.. uppdaterar väl mer nångång i framtiden

          

.

Av frida nordqvist - 19 juni 2011 23:52

Idag så kom man hem från holmö, har varit där med hanna i tre dagar <:

vi gjorde inte så mkt, grillade, pratade, lekte med hunden, lyssnade på musik o så, men kul vare ändå :]

Nu sitter man o målar naglarna, imorrn blire match, tisdag klipper jag mig, sen drar man till nästa camping i sollefteå med Elin :D

kul som faan kommer vi ha, de är jag säker på xd

 

Av frida nordqvist - 16 juni 2011 01:52

sitter i soffan hos hanna, har typ nyss ätit middag xd

idag har vi inte gjort så mkt, typ sovit bort halva dan, o sen birsta en snabbis.

nästa vecka  blire klippning o sen sollefteå med elin :'D

kommer inte på nått att skriva, men har iaf ny mobil så smsa erat namn eller nått <:

 

Av frida nordqvist - 10 juni 2011 10:49

Idag var det äntligen skolavslutning, varmt som fan o massa sol :'D

finns inte så mkt o skriva om det, har inga bra bilder o lägga upp heller, men skit samma

Imorrn äre match, sen ska jag kanske till älandsbro o vara med elin, men de beror på om hon får eller inte xd

Har inget o skriva, men såhär såg iaf jag ut idag

     

Av frida nordqvist - 1 juni 2011 15:28

sämst uppdatering men jaja xd

I helgen var det iallafall konfirmation, o det gick väl bra, förutom att dom hade räknat fel på stolarna, så issa blev utan (x

Har inte lagt in några bilder på datan, så ni får klara er utan xd

sen har det väl inte hänt så mycket, förutom att igår fick vi glasstårta på SOn eftersom att alla hade fått godkänt på provet, idag gjorde vi tårta på HKn o direkt efter det fick tjejerna som varit med på fotbolls-DM gå ner till pizzerian, eftersom vi kom trea. gott vare iaf 8]

 

Imorrn äre match mot matfors, sen drar man till Hanna o sover där, o så ska vi till Riiby på fredag :D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards