fridanordqvist

Alla inlägg under januari 2011

.

Av frida nordqvist - 30 januari 2011 01:30

inte bloggat på ett bra tag nu, men jaja

I fredags hade vi bara en enda lektion, på morgonen, så vi slutade egentligen 10.10, men jag åkte inte hem förrens vid 1, för folk sa att vi hade engelska, så jag stannade kvar. Sen var det inte lång tid kvar så jag stannade o väntade tills bussen skulle gå. Sen vart det hem o duscha o packa, o sen drog man till hanna :]

Igår så var vi på stan, hanna köpte lite saker. Sen idag så var vi på stan igen, o sen åt vi på Chocolate house 8]

Nu sitter vi bara här o ser på nån film på tvn [:


  

Av frida nordqvist - 24 januari 2011 18:10

Idag hände det inget speciellt på skolan, men vi hade 2 st långa hål.

Första hålet gjorde jag inget speciellt, men på det andra gick jag, Cha, Judith, Fanny och Lina ner till ica, köpte energidryck 8)

På vägen ner till ica gick Fanny och sa umaaa eller nått sånt åt dom vi mötte.

Sen när vi hade varit på ica gick vi upp till folkan, satt inne på gården och garvade 8)


När skolan var slut hämtade mamma mig o vi åkte till optikern i timrå, behövde ett synintyg för att kunna få ett körkortstillstånd, o de gick bra, hade tydligen syn som en hök eller nått sånt, kommer inte ihåg vad hon sa riktigt [x

Av frida nordqvist - 20 januari 2011 21:06

Hände inget spec på skolan idag, lika tråkigt som vanligt

Efter skolan var de konfamöte, gjorde väl inget speciellt där heller.

Kom hem vid halv 5 ungefär, sen har man typ bara suttit vid datan. Snart ska jag väl hoppa in i duschen, men just nu sitter jag och ser på Shanghai Knights och äter ben & jerry's som mamma köpte åt mig 8)

Imorrn blire stan med Therese och sen sova där, och på lördagen blire polar (8

Måste packa också, så tror jag ska göra det nu medans det ändå är reklam [:

Av frida nordqvist - 18 januari 2011 18:17

Idag var det då skola igen, som vanligt..

Gjorde inte så mycket, men skrev en recension på Pojken som kallades Det.

Bra bok faktiskt, men hemsk.

Sen så fyller ju faktiskt Therese 15 idag också, så jag tycker att ni går in på thealicious @ bdb och skriver grattis :D

  

hej

Av frida nordqvist - 17 januari 2011 18:08

nu var det slut på helg, varför ska den ta slut så fort för?

Iaf, idag så hade vi fysikprov, gick faktiskt ganska bra med tanke på att jag bara pluggade lite igår kväll.

Nu ska jag rätta till småfelen i SO-uppsatsen vi lämnade in första utkastet på förra terminen, måste bl a skriva en längre metod.. (x

Av frida nordqvist - 16 januari 2011 19:10

Ja.. märkte nu att det var ett tag sen jag bloggade (x

men ja.. idag är det söndag, känns inte alls kul, särskilt inte med tanke på att vi har fysikprov imorrn.. har inte pluggat nått heller, kanske dags att göra det.

Är redan trött på skolan, fast vi bara har gått en vecka, men v. 10 äre lov igen iaf.

Av frida nordqvist - 13 januari 2011 19:21

idag vare skola som vanligt då och efter mentorn gick jag och Therese till maten, o svante går framför oss. Precis när vi har kommit utanför dörren så får svante damp på gurra som står utanför med david och håller i en rosa penna.


Svante: Va haru där?!

Gustav: ..va? o.o

Svante: Nu jävlar ska jag prata med dig!!

Gustav: Men.. de är min penna!

Av frida nordqvist - 12 januari 2011 22:38

Idag har det inte hänt så mycket alls, bara vanlig skoldag.

Sen åkte man o klippte sig, vart bara o toppa, men funderar på att klippa kort närmare sommaren

  

typ nån variant på den, men är inte säker. Förslag? (:

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards