fridanordqvist

Direktlänk till inlägg 24 september 2013

24/9-13

Av frida nordqvist - 24 september 2013 12:53

Riktigt bra på dehär med o uppdatera alltså!
Aja, har hänt litegrann sen sist, blandannat varit i Stöde då hanna fyllde år, börjat på ett ''projekt'' jag ska ge bort i julklapp, m.m, o så kom Elin till mig i söndags o sov hos mig.

Inget sådär jättespeciellt som hänt, så blir inte så mycket detaljer heller.


Igår skulle jag egentligen sova i Njurunda, då vi skulle ha praktik idag, men blev ingen då Oscar, som vi har praktik hos, inte var hemma, så åkte till sörberge och överraskade André lite, och sov här istället.
Idag vet jag inte vad som händer, sitter för tillfället framför hans dator och väntar på att han ska sluta skolan, sen får vi väl se om vi stannar här eller om vi åker hem.


 

Dag 19, tre favoriter

  • Katter, reptiler och djur i allmänhet
  • Sabaton
  • Choklad

Dag 20, en vän jag inte skulle klara mig utan

kan inte säga bara en, och skulle bli en mindre lista om jag skulle skriva alla, så skriver ingen istället


Dag 21, något som ändrat mig

Oj.. är väl saker som ändrar en hela tiden, men som man inte tänker på, så kan inte komma på nåt specifikt justnu..


Dag 22, visa mitt favoritplagg

Endera helt vanliga mjukisbyxor, eller min väst från carlings

   


Dag 23, berätta om en rolig resa jag varit med om

Det får bli väldigt kortfattat, tror inte det är så kul o läsa annars

men det var sommarlovet 2010, då jag va på språkresa till malta, åkte med EF, och en massa folk jag aldrig träffat förut, men det tog inte lång tid innan det kändes som att man känt alla i flera år redan.
2 av veckorna jag var där var det skola, fast kändes inte alls som att man hade skola, och 3e och sista veckan var det bara 'semester' med massa aktiviteter och så.


Dag 24, en person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag, och varför

Vet ingen speciell person jag skulle vilja byta liv med, men nån kille kanske, bara för att få se hur det är att vara kille

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nordqvist - 4 oktober 2013 17:57

Vanlig men ändå ovanlig dag idag, började med att kliva upp som vanligt och ta bussen in till stan, sen vänta på Emma som jag fick åka med in till Njurunda, då vi skulle vara ute hos Hanna lärare på våran profildag, vilket inte är så ovanligt, men de...

Av frida nordqvist - 3 oktober 2013 13:59

Idag är det en trött Frida som totalt glömt bort sin blogg som skriver, och har knappt nått att skriva om heller Kan iallafall berätta att jag i söndags åkte till Norrköping med klassen för basmaskinkörning och terränghjulingkort. Började med en ...

Av frida nordqvist - 18 september 2013 09:02


Bra tag sen jag bloggade nu, men har inte haft tid riktigt, o det händer ändå inte så mycket nu så spelar ingen roll riktigt. Märks iallafall att det börjar bli riktig höst nu, löv överallt, grått o regnigt osv, inte så kul väder, menmen, nångång s...

Av frida nordqvist - 13 september 2013 19:40


Lika bra uppdatering som alltid känner jag..Har iofs inte hänt så mycket, i onsdags började jag praktiken på stångå kvarn i njurunda, så har sovit hos André i sörberge från o med i onsdags tills idag, för o få lite sovmorgon, förutom det så hare väl ...

Av frida nordqvist - 10 september 2013 21:14


har inte hänt nånting alls idag, bara varit hemma o inte gjort nånting alls, så gör bara dag 11, så kanske det kommer bättre uppdatering imorrn om jag har tillgång till dator/kommer ihåg, annars blire väl nån annan dag..xd     Dag 11, någonsta...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards