fridanordqvist

Alla inlägg under oktober 2012

Av frida nordqvist - 30 oktober 2012 10:36

Har vaknat tidigt flera dagar i rad nu, vet inte varför, har alltid kunnat sova länge..
Idag vaknade jag första gången halv 6, vilket jag tyckte var lite väl tidigt, så jag somnade om o vaknade först halv 8, o sen kvart i 10, o nu ligger jag här o funderar på om det är värt o kliva upp eller inte.
Ska ta bussen till David vid halv 2, men de är ett tag kvar till det, så har ingen aning om vad jag ska göra tills dess.
Göra fler negerbollar eller nått kanske?
Annars kan ju folk va sociala på sms eller kik
fridanordqvist @ kik

Äh, har inget mer o skriva, vart bara ett fördrivatiden-inlägg från mobilen, inge intressant alls, as usual :3

Av frida nordqvist - 29 oktober 2012 13:45

tätt mellan uppdateringarna här känner jag, kanske blir ändring på det om jag kommer ihåg att jag faktiskt har en blogg.

Det har hänt mycket sen jag uppdaterade sist iaf, jag har världens underbaraste klass, alla pratar med alla osv, jag har upptäckt att jag har en låtsastremänning i min klass, alla har typ samma namn, 4 hannor + en lärare som heter hanna, 3 johanna, 2 moa och 2 emma, sen har vi en endaste kille i klassen också xd

Jag orkar inte ens försöka tänka vad jag har gjort sen jag uppdaterade sist, så tror jag hoppar det.


I förrgår kom iallafall emma hit och sov här, vi va på birsta ett tag, sen tog vi bussen till njurunda och va hos min moster ett tag, åt efterrätt o så.
När vi kom hem därifrån så såg vi på eurotrip samtidigt som vi tjockade i oss massa chips o dricka :3


Vet väl inte om jag hinner skriva så mkt mer, david är påväg hit, så han ramlar väl in vilken sekund som helst snart.
Eller jo, kanske måste skriva att det snöar också, ifall nån hade missat det! c:

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards