fridanordqvist

Alla inlägg under mars 2011

Av frida nordqvist - 30 mars 2011 21:28

sitter här i sängen nu, kom hem för typ en timme sen efter

att ha varit på öppet hus på skolan. Jag var uppe på bilden med

Cha och Lina, plus några sexor. Vi 'jobbade' i en halvtimme kanske,

sen var vi nere i caféet och kollade på när några uppträdde.

Och eftersom vi var på skolan och 'jobbade' i två timmar, får

vi en ledig dag som vi kan ta ut när vi vill :'D

Av frida nordqvist - 28 mars 2011 23:12

nån som vet hur man får en profilbild på sin blogg ? asså en bild där brevid frågerutan, och som syns om man är i rampljuset

har letat och letat men hittar det ingenstans, så nån som kan hjälpa ?   

.

Av frida nordqvist - 27 mars 2011 23:05

Sitter i sängen o chattar med Elin och Hanna just nu, typ bara dom som är sociala (x

Har bakat en kladdkaka också för inte så längesen, nomnomnom 8]

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måla naglarna eller nått kanske..?

vi får se hur det blir med den saken [x

 

Av frida nordqvist - 27 mars 2011 20:19

ja nu har man kommit hem från konfalägret i åre, kul som fan var det :'D

de var vandring i isgrottor, dop, bad på holidady club/slalom beroende på vad man valt, massa prat, godis, dricka och chips. Orkar inte skriva allt vi gjorde, men laddar upp bilder ist


i nån stuga innan vi kom till grottorna

 

isgrotta

krypa runt (x

   

krypa ännu mera, nu ser man ungefär hur smalt det var på vissa ställen, fast fanns ställen där man fick åla sig framåt också

 

där ser man ännu bättre hur smalt det var xd

 

bild från när vi klättrade upp ur en av grottorna

 

våran fina lilla korridor utanför rummen

  Holiday clubbbbbb

  bjuder på den bilden xd

 

o så en bild från dopet, orkar inte lägga upp flera nu (x

det är iaf jag och Cha som står på sidan medans Therese blir döpt, jag väntar på min tur och Cha är redan döpt xd

 

Av frida nordqvist - 20 mars 2011 20:41

Sitter i sängen nu o pratar med lite folk. 

Har iaf varit på andra träningen för i år, de gick väl bra, men jobbigt att träna inomhus i en gympasal, det blir ganska så varmt.

iallafall så pratar jag med emma och elin nu, ganska så köng de ja :]

kommer inte på nå mkt mer o skriva, så a.. hejdå eller nått (x

 

Av frida nordqvist - 17 mars 2011 20:35

Inte bloggat på ett tag men jaja.

Fyllde år igår iaf, fick lite pengar, en webbkamera och en slags platta man har under datorn med inbyggda högtalare och fläkt

  

http://www.logitech.com/sv-se/speakers-audio/home-pc-speakers/devices/6394


Idag så vare inget speciellt, konfa efter skolan, men hände typ ingenting.

Imorrn kommer iallafall Elin hit ett tag, ska väl gå på stan, o sen vet jag inge mer (x

Av frida nordqvist - 11 mars 2011 22:04

Vaknade vid tre idag, sen blev det att packa och sen drog man till Hanna vid halv 5.

Vi åt lite o sen tog vi bussen till hannas pappa och var där ett tag innan vi åkte hem igen :)

Sen så fyller ju hanna år imorrn också, så in på hannagiidlund@bdb eller http://hannagiidlund.blogg.se/ och säg grattis :D

.

Av frida nordqvist - 6 mars 2011 19:48

Ja, nu har man kommit hem, sitter här i sängen och dör av tråkighet, ingen som är social heller.

jaja, idag så har jag varit med hanna, sov över där sen igår. Vi var ner på stan en snabbis, åt på Wayne's Coffee och hanna köpte lite grejer. Åkte hem vid 4 för att jag skulle på träning, men hade kunnat stanna längre egentligen, för när man kom dit fick man reda på att det var dubbelbokat, så det blev inte nån träning.

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, men nån får gärna vara social med mig på sms eller msn :]

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards