fridanordqvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av frida nordqvist - 29 augusti 2011 22:19

har inte bloggat på ett bra tag nu men aja, har inte haft så mkt att skriva.

idag hade vi typ so hela dagen, bara sitta i klassrummet o läsa/svara på frågor om hitler <.<

När vi väl hade slutat så skjutsade jag hem Cha, stannade där ett litet tag innan jag åkte vidare till sörberge och väntade på att mamma skulle sluta så vi kunde handla tills imorrn, sen när det var klart åkte jag och hämtade upp Karina o sen bar det iväg till birsta, köpte en ny skinnjacka, nya örhängen, två nagellack, en ring och en sak åt elin (x

 orkar inte ta kort/leta upp på google på allt de andra så ni får nöja er med bild på bara jackan xd


Imorrn blire paddling och tältning med klassen, blir nog ganska kul tror jag (y  

ska ta med mig kameran så förhoppningsvis blire lite bilder, om jag inte glömmer bort det xd

...

Av frida nordqvist - 22 augusti 2011 23:17

Idag vare då första skoldagen, kan inte direkt säga att det va så kul (x

vi började med att prata en massa, fick våra skåpnycklar o sen hade vi lektioner, tycker vi borde ha sluppit det på första skoldagen iaf xd

Sen efter det blev det vilmagrillen med lina o therese, sen kom jesper också, och sen skjutsade jag hem therese innan jag åkte vidare till karina

När jag kom dit satt vi först o pratade ett tag, sen gick vi ut o karina åkte inlines (x

såg ut som att jag hade duschat när vi kom in igen tack vare att det började spöregna xd

Åkte hem igen vid typ halv nio ungefär, o sen har det inte hänt så mkt mer (x


   film på karina när hon försöker ta sig ner för backen (x inte de lättaste o filma när man går fort xd

Av frida nordqvist - 13 augusti 2011 15:23

sitter här nu och försöker komma på vad man ska ta med sig till karina xd

ska dit vid fem, o förhoppningsvis är frida också med, de va aslängesen man va med dom o.o

Vi ska iaf till sibylla o äta, sen vet jag inte så mycket mer (x

Nu ska jag packa klart o fixa till mig lite, så uppdaterar med nån annan gång <:

.

Av frida nordqvist - 9 augusti 2011 22:47

Orkar inte skriva nå mycket, men stora nolia va awesome iaf 8)

tänkte lägga in bilder på de jag köpte så a.. här är dom (x

     

klicka på bilderna så blir dom större

en tröja, en ring, ett armband + en present till emma jag inte tänker lägga upp nu xd

Av frida nordqvist - 7 augusti 2011 14:12

Nu sitter man här och väntar på hanna, som ska sova här tills på tisdag, för imorrn drar vi iväg till umeå på stora nolia 8D

va där med hon förra gången de va i umeå också, o de va awesome, mycket roligare när man är med nån kompis :D

Har inte tid o skriva så mkt mer nu, måste städa lite innan hanna kommer, de ser verkligen inte bra ut här inne just nu (x

 

Av frida nordqvist - 2 augusti 2011 23:01

igår kom man hem från ett tvådagars träningsläger, kul var det, även om man var trött utav helvete när man kom hem igår (x

vi började med två träningspass innan vi åkte till bygdegården för att lämna grejer o så, och sen åkte vi ner till holmö brygga för att paddla. Vi paddlade runt ett tag innan vi vände o paddlade till kattskär o badade ett tag innan vi paddlade till holmö och åkte tillbaka till bygdegården.

sen blev de grillning o så, och sen skulle vi gå o lägga oss vid halv 11 för att vi skulle upp vid 8 dan efter, men tror inte de va nån som somnade före 12, halv 1 iaf xd

dag 2 började med jogging innan vi gick in o åt frukost, för att sen packa ihop grejerna och åka till ip för två träningspass och sen en träningsmatch mot timrå (x

de gick inte så bra, men aja, de va ju kul iaf :D

   

Idag har man inte gjort så mycket, drog till birsta efter vi hade ätit, fick en ny sportbh och en kofta, sen gjorde jag faser, så nu är man äntligen klar med dom, så snart kanske man har moppekortet :D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards