fridanordqvist

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

18/9-13

Av frida nordqvist - 18 september 2013 09:02

Bra tag sen jag bloggade nu, men har inte haft tid riktigt, o det händer ändå inte så mycket nu så spelar ingen roll riktigt.

Märks iallafall att det börjar bli riktig höst nu, löv överallt, grått o regnigt osv, inte så kul väder, menmen, nångång skare väl bli höst å.

Justnu sitter vi på svenskalektion o läser nån väldigt rörig novell som vi ska analysera, ''Oändrat Oändlig''  heter den iallfall.


 

Dag 14, igen, Något som gör mig glad.

Djur, vänner, André, familj


Dag 15, Bild på mig från 1 år tillbaka.

 

Bild från balen då jag gick ur nian år 2012


Dag 16, min favoritdag på året

Oj.. vet inte riktigt om jag har nån, beror ju helt på vad som händer just dom dagarna o så


Dag 17, hur jag sköter mig i skolan

Är väl helt okej, har aldrig haft nått ig eller så, men klart man kan slöa vissa lektioner o känna att man verkligen inte orkar osv, men händer nog alla nångång skulle jag tro.


Dag 18, vad jag tycker om storbloggarna

Ingenting egentligen, läser ingen av deras bloggar

 
 
Michaela

Michaela

18 september 2013 14:31

fin blogg!

http://Michaelas.forme.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nordqvist - 4 oktober 2013 17:57

Vanlig men ändå ovanlig dag idag, började med att kliva upp som vanligt och ta bussen in till stan, sen vänta på Emma som jag fick åka med in till Njurunda, då vi skulle vara ute hos Hanna lärare på våran profildag, vilket inte är så ovanligt, men de...

Av frida nordqvist - 3 oktober 2013 13:59

Idag är det en trött Frida som totalt glömt bort sin blogg som skriver, och har knappt nått att skriva om heller Kan iallafall berätta att jag i söndags åkte till Norrköping med klassen för basmaskinkörning och terränghjulingkort. Började med en ...

Av frida nordqvist - 24 september 2013 12:53

Riktigt bra på dehär med o uppdatera alltså!Aja, har hänt litegrann sen sist, blandannat varit i Stöde då hanna fyllde år, börjat på ett ''projekt'' jag ska ge bort i julklapp, m.m, o så kom Elin till mig i söndags o sov hos mig. Inget sådär jättes...

Av frida nordqvist - 13 september 2013 19:40


Lika bra uppdatering som alltid känner jag..Har iofs inte hänt så mycket, i onsdags började jag praktiken på stångå kvarn i njurunda, så har sovit hos André i sörberge från o med i onsdags tills idag, för o få lite sovmorgon, förutom det så hare väl ...

Av frida nordqvist - 10 september 2013 21:14


har inte hänt nånting alls idag, bara varit hemma o inte gjort nånting alls, så gör bara dag 11, så kanske det kommer bättre uppdatering imorrn om jag har tillgång till dator/kommer ihåg, annars blire väl nån annan dag..xd     Dag 11, någonsta...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards