fridanordqvist

Alla inlägg under mars 2012

Av frida nordqvist - 26 mars 2012 20:36

glömde ta kort när dom va nygjorda, så de är lite avskavt o så, men jaja, w/e xd

   

Av frida nordqvist - 25 mars 2012 23:15

går åt helvete med bloggandet, som vanligt då

men jaja, w/e xd

I fredags kom Ingela, åke o mikael hit o firade mig i efterskott, o igår kom thomas, malin, albin o tova c:

fick presentkort på kicks o på bio, så ska försöka få med mig nån o se på hungerspelen nåndag 

Idag väckte mamma mig vid 12, o så åkte vi in till sjukhuset i hudiksvall o hälsade på mormor, va där i typ 2 timmar.

På hemvägen svängde vi in vid hennes hus o vattnade blommor o så

När vi kom hem åt jag middag, satt vid datan ett tag, o sen åkte jag på träning, o efter det har jag inte gjort så mkt, duschade o sen satte jag mig vid datan 

 

Av frida nordqvist - 20 mars 2012 22:54

Gjorde somsagt pisa-provet idag, va först ett provhäfte med 52sidor eller nått sånt, sen en elevenkät på ungefär lika många sidor, ganska så jobbigt var det, men är glad att jag slapp göra dataprovet också

När vi var klara med elevenkäten så fick vi lunch, bitelinepizza, omnomnom! vart sjukt mätt iaf, åt ingenting förrns vid typ 10 eller så 

 

Efter lunchen fick iaf vi som inte skulle göra dataprovet sluta, så åkte hem o väntade på att pappa skulle komma hem, när han gjort det åkte vi till birsta o köpte min kamera :D

sen åkte vi hem, jag satte batteriet på laddning o så, mamma o pappa åt, jag ville inte ha nått, var fortfarande för mätt efter pizzan. 

Sen vid halv 7 åkte jag på hockeyn med felicia o såg timrå vinna :D

sen har det inte hänt nånting, imorrn händer det inte nått speciellt vad jag vet, men man får väl se 

  

Av frida nordqvist - 18 mars 2012 15:25

I fredags fyllde jag ju år, så efter att ha gått o mött elin på e4, eftersom hon klev av en busshållplats för tidigt, åkte vi till Christoffer och firade dubbelt, för christoffer och karina hade 6 månader samma dag. 

Fick en ring av karina, en angrybirds-grejsmojs av albina och ett halsband av elin c:
kom folk hit igår också, så blev tårta o sånt, o fick pengar, vilket är det enda jag har önskat mig xd


Idag har det inte hänt nånting, tror det är träning ikväll så ska väl gå på den iaf, imorrn har jag inte en aning om vad som händer mer än att det är skola, och på tisdag ska jag sitta och göra PISA-prov hela dagen, längtar inte iaf..


   

Av frida nordqvist - 14 mars 2012 20:41

har inte hänt så mkt sen jag skrev sist, förutom att skolan började igen efter lovet, o jag åkte till hanna i måndags eftersom hon fyllde år c:

Idag hade vi skriftliga nationella i biologi också, gick faktiskt ganska bra tror jag, o nu är det bara labben kvar, sen är vi klar med det nationella iaf xd

Idag fyller Frida år också, GRATTIS! :D



På fredag fyller jag år, o då kommer elin hit, o vi åker till christoffer med karina, frida, emy o några till, och sen sover elin här :D

Kommer bli awesome!


O justja, hittade en ny webbläsare också, jag tycker den är jävligt bra iaf, men har bara haft den i typ.. en halvtimme, men ändå xd 

 

Av frida nordqvist - 11 mars 2012 23:43

  

  

provade att göra 'galaxy nails' den här gången, och jag blev väl halvnöjd med resultatet c:

9/3

Av frida nordqvist - 10 mars 2012 00:15

Vart birsta med Frida en snabbis idag efter att hanna hade åkt hem, va inte så kul utan pengar, men kul o träffa frida igen iaf c:

Vi gick mest bara runt, åt på donken, o gick runt igen xd

  

Nu sitter jag o försöker komma på vad man kan göra imorrn, men lär väl bli hemma o sova eller nått sånt

har ingenting o göra nu, så tror jag ska sova snart, tidigt för en gångs skull (x

9/3

Av frida nordqvist - 9 mars 2012 13:35

va somsagt med emy i måndags, vi såg på 6st harry potter filmer i rad, ca 15h film ehehe

vi va ute ett tag, gick inte så bra för oss o gå, fullt med snö i skorna o så, sen såg vi på one missed call 2, innan vi la oss o sov i typ två timmar

när vi vaknade gick vi ner o åt, o sen åkte vi på hockey, emys första hockeymatch, o såklart så skulle dom förlora då xd

men är inte speciellt förvånad över att dom förlorade xd


På onsdagen åkte jag till hanna på tjejkväll, therese va redan där när jag kom dit o resten kom vid typ.. 8 kanske 

har inga bilder, tänkte inte på o ta några, men det var kul (y)

vi sov där, åt kinamat till frukost, omnomnom

När dom andra hade åkt så kom mamma o hämtade mig o hanna, så hanna sov här inatt, o tog med hunden sin också c:

nu har dom åkt, o jag har inte mkt mer o skriva, heheh...

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards