fridanordqvist

Alla inlägg under november 2011

Av frida nordqvist - 30 november 2011 15:42

Igår fyllde mamma, kusin och malin år, så de blev att vi åkte till kusin för o fira han, malin firade vi ju förra helgen, och mamma bryr sig inte så mycket säger hon xd

De va kul iaf, ganska mycket folk o god mat också :>


Idag var det först besök på timrå gymnasie, innan vi åkte tillbaka till skolan. Polisen kom o pratade med oss också, pga nåra i klassen. Sen slapp jag franskan också, eftersom vi bara hade varit två st annars, för resten var på luciarepetition, så fick sluta en timme tidigare.

Nu sitter jag bara o gör ingenting, ska se ghost whisperer tror jag, så skriver väl mer nån annan gång xd

 

Av frida nordqvist - 27 november 2011 16:01

Igår var det öppethus på skvadern, så åkte dit o kollade med therese, sen var det julbord, o det fanns hur mkt som helst o äta, o gott var det också xd

Imorse när man vaknade och kollade ut så var det helt vitt, äntligen lite snö :D

fast det kommer säkert smälta bort i veckan eftersom de skulle bli plusgrader, men ändå (x

Av frida nordqvist - 25 november 2011 22:48

Biologiprovet gick bra idag, iallafall kändes det så xd

sen när jag kom hem hade min kofta kommit också, den kom hem i brevlådan istället för på posten som jag trodde att den skulle göra xd

Är nöjd med den iaf 8)

 


Vid halv sex kanske ringde lina och ville att jag skulle komma till söråker o äta pizza, så de blev till o dra på sig tjockjackan o åka iväg på årets (antagligen) sista moppetur, eftersom jag inte fick skjuts, men de va inte så kallt som jag trodde haha xd

  

Av frida nordqvist - 23 november 2011 15:32

Va innebandyturnering på skolan idag, o de gick ju bra, vann första och andra matchen med 9-0 och den tredje med 13-0, så nu blir det innebandy DM för oss då :)

Annars har det inte hänt nånting speciellt idag, tror inte de händer nå mer heller, förutom att jag ska börja plugga på biologin xd

 

Av frida nordqvist - 22 november 2011 20:25

Var på birsta idag för o leta julklappar, present till mamma o en jacka.

Gick med therese o mikaela ett tag innan dom åkte så jag gick forever alone där, men hittade iaf en present åt mamma, en julklapp och en jacka xd

Nu ska jag börja ta reda på fakta om nån sjukdom som har med hjärnan att göra tills provet på fredag, ska komma ihåg faktan och skriva om det på provet, så vi får väl se hur det går då (x

Såhär ser jackan ut iaf, fast svart, hittade ingen annan bild

 

hm

Av frida nordqvist - 21 november 2011 23:10

folk ''klagar'' på att jag inte uppdaterar så ofta, men har inte så mkt o skriva, men ska försöka bättra mig (x

Idag har det iaf inte hänt så mkt, skola som vanligt, fick tillbaka svenskaproven och gjorde engelskaprov, gick bra på svenskan iaf, och tror det gick ganska så bra på engelskan också xd

har beställt en kofta och två julklappar idag också, koftan till mig, en julklapp till pappa o en till elin xd


Har nyss målat naglarna, blev korsetter igen haha..men orkade inte göra nått annat justnu (x

Imorrn vet jag inte vad som händer, får se om jag åker till birsta eller inte, men vet att jag måste börja plugga på biologin, inte så kul, men jaja, vill ju ha betyg iaf.


Till helgen kommer kanske elin hit också, beror på om hon är frisk tills dess eller inte, men de måste hon xd

vi ska kanske till skvadern på öppethus, eller ja, jag ska kanske dit o då får hon följa med, o sen efter det är det julbord :D


i brist på andra bilder slänger jag in en bild på hur mina naglar såg ut innan jag klippte ner dom och målade om dom idag, bara för att det ser så tråkigt ut utan bilder (x

 

Av frida nordqvist - 19 november 2011 23:44

Kom hem från kusinerna för snart en timme sen tror jag, det var en massa folk där, tror inte jag kände hälften av dom, men de va kul iallafall xd

har typ ''sprungit'' upp o ner för en trapp också då jag skulle hålla koll på kusinbarnet, för av nån anledning så är trappor väldigt roliga (x

började även spela wordfeud mot kusin min, vet inte vad de kommer bli av han, men nått smart iallafall, han fyller snart 7 och vuxna som har spelat mot han har haft det ganska svårt o vinna, o svarar man inte fort nog så skriver han ''försök lägga :)'' ''det är din tur!'' eller nått liknande xd

 

Av frida nordqvist - 18 november 2011 14:56

Va en slapp dag idag också, började med bspråk då vi såg film, Amélie från Montemartre, ganska konstig film xd

sen vart det fysik, o sen slapp vi matten eftersom vi hade dans idag, o sen hade vi elevens val.

Idag har det iaf varit minusgrader hela dan, hoppas på att det fortsätter så så vi får vinter nångång, börjar längta lite efter snön nu ju, så tråkigt när det är så mörkt ute xd


Imorrn ska vi till kusinerna eftersom Malin fyller jämnt, så vi ska fira henne, blir säkert kul :D

Sen på söndag får vi se vad som händer, om jag blir hemma eller om jag hittar på nått (x

Bilden har inget med inlägget o göra, men ser så tråkigt ut utan bilder xd  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards