fridanordqvist

Alla inlägg under oktober 2011

.

Av frida nordqvist - 31 oktober 2011 17:11

sitter här med emma o lyssnar på musik justnu, är ganska trött eftersom emma kom hit vid typ halv 10 imorse xd

Va ute en stund o tog lite kort förut också, vissa vart väl lite sådär, men lägger upp nåra iaf xd

                     




klicka på bilderna så blir dom större

Har inte så mkt mer att skriva, så...
Hejdå (x 





























Av frida nordqvist - 30 oktober 2011 16:40

förra helgen var awesome, började med att frida och karina kom hit på fredagen o sov här till lördag, vi bakade, såg på film, dampade runt o lite allt möjligt xd sen när dom åkte hem vid typ 2 fixade jag till mig o packade o så innan jag åkte till elin för o fira henne. Det roliga var att hon inte visste att jag också skulle åka dit, för hon trodde att jag skulle vara med karina o frida hela helgen, så det var ganska kul o se hennes min när hon öppnade dörren xd

Orkar inte skriva allt vi gjorde, men de va awesome iaf :D


Resten av veckan har inte varit så intressant, förutom att jag var o såg på Paranormal Activity 3 på bio i tisdags med Frida, Karina o Christoffer. Den var väl bra, men inte så läskig xd



Imorrn kommer antagligen Emma hit och sover här, vet inte riktigt säkert om hon får än, men nästan säkert iaf 8D

kommer bli awesome det med :'D 

Av frida nordqvist - 21 oktober 2011 16:32

Sitter i sängen justnu o väntar på Karina o Frida som kommer om några minuter tror jag :D
vi ska ha typ ''tjejkväll'' med film o sånt, o så får vi hoppas på att jag inte smittar dom med min förkylning xd

Helgen kommer bli awesome iallafall, men nu kommer dom tror jag så har inte tid att skriva nå mera, uppdaterar väl mer nångång xd 

Av frida nordqvist - 19 oktober 2011 00:41

Gjort ny header nu, den vart sådär, ska göra en ny snart, men den där får väl duga ett tag då..

Har egentligen inte så mkt att skriva, men på fredag kommer förhoppningsvis frida och karina hit :D vet inte om karina får än, men hoppas på det bästa xd

Elin fyller år på fredag också, så vill ju dit på typ söndag eller så, men de går säkert inte, men får väl åka dit nästa helg eller så då (x

sen har inte jag så mycket mer o skriva så a... xd


Min gamla header    egentligen var den bättre än den jag har nu, men har haft den så länge så tyckte det var dags o byta xd

Av frida nordqvist - 13 oktober 2011 22:58

Drog till birsta efter skolan med Karina idag :D

vi gick runt ett tag, o karina fick skor, jag köpte ingenting eftersom jag inte har nå pengar xd Tog en massa onädiga bilder också (x

Efter birsta åkte vi till Karina o dampade runt innan jag tog bussen hem igen.

 

Bjuder på två bilder xd


Imorrn vet jag inte om jag åker upp till solumshamn eller inte, får se hur det blir med det, men jag hoppas att jag åker iaf :D 

Har inte mycket mer att skriva, så a..hejdå <:

bio

Av frida nordqvist - 9 oktober 2011 22:56

sitter i sängen just nu o webbar med frida o lyssnar på musik, händer inte så mkt här.

Va iaf med Therese i helgen, filmade massa random o så, sen drog vi på bio, såg på Abduction. Bra film (y)

finns inte så mkt mer o skriva om så a..hejdå eller nått (x  

Av frida nordqvist - 7 oktober 2011 18:00

va ett litet tag sen nu, men aja xd

har inte hänt så mkt, mest bara skola o plugg.. Va med lina tisdag o onsdag o pluggade också, så då vart man ju lite smartare (;

Kan berätta att SOprovet gick bra faktiskt, fick VG, mer än vad jag trodde så jag är nöjd :D

Idag har det inte hänt så mkt, åkte till birsta med mamma efter skolan o fick ett par nya byxor, nya skor, nagelfilar, nagelsax o ett nagellack xd

Byxorna var bara vanliga jeans så de orkar jag inte visa bild på, nagelgrejsen är inte så intressant de heller, men skorna slänger jag in en bild på xd


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok! :]

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards